CRM

CRM


Управління відношеннями з кліентом




Демо версія Відео огляд
Welcome

Керуйте відносинами з клієнтами та ефективністю вашого відділу продажів


Забезпечте якісно краще обслуговування Ваших клієнтів за рахунок ефективного управління потенційними угодами, використання інтегрованої телефонії та сегментування Ваших поточних і майбутніх угод.

...
Управління контактами

CRM враховує всі організації з якими Ви ведете справи в єдиному реєстрі, незалежно від того клієнти це, постачальники, потенційні клієнти, журналісти, торговельні організації або хтось інший. Список контактів доступний у всіх модулях системи, таким чином Ви зможете продавати Вашу продукцію клієнтам і купувати її у Ваших постачальників, надавати ремонт обладнання Вашим замовникам і легко знайти потрібні для Вашого бізнесу контакти. Контактні картки в CRM можна класифікувати за рахунок категорій і класифікацій. Поля класифікації підтримують більше 20 аналітичних рівнів.

Управління комерційними пропозиціями

Введення даних при створенні комерційної пропозиції максимально спрощене, що дозволяє швидко створити і зберігати дані по клієнтам, товарам, цінам і знижкам, які Ви використовуєте для створення комерційних пропозицій. Інформація про умови оплат, знижки та спеціальні цінові пропозиції по клієнтам зберігається в спеціальних таблицях. Ця інформація може включати накопичувальні знижки, а також різні акції і маркетингові пропозиції, наприклад «При покупці однієї одиниці товару, отримуєте другу одиницю безкоштовно»

Управління часом і планування ресурсів

Функціональність «Календар» будується на записах користувача, які називаються «Діяльності». Діяльності дозволяють користувачеві внести детальну інформацію щодо того, що і коли необхідно зробити. Кожній задачі можна привласнити підзадачі і різний рівень пріортизаціі, що дозволить управляти більш комплексним процесом. Кожна «Діяльність» може бути відзначена відповідно до того, чи з’явиться вона в Календарі (графічне представлення дати, і часу), або в Списку завдань (простий список завдань до виконання).

Списки завдань

Кожному співробітнику складається список їх поточних дій, позначених Завдання. Це забезпечує можливість групової роботи, так як користувачі можуть переглянути та / або поставити завдання іншим співробітникам (наприклад, коли вони на лікарняному). Кожен список завдань може бути відфільтрований за різними критеріями, щоб дозволити Вам працювати тільки з необхідними на даний момент, наприклад: Ви можете переглянути свої телефонні дзвінки, або пріоритетні завдання. Також, Ви можете згрупувати завдання пов’язані з конкретним клієнтом. Всі завдання можна побачити в списку завдань, після чого, за допомогою функції контекстної деталізації, заглибитися в кожну з них.

Робочий процес

«Активності» можуть створюватися автоматично як результат використання електронної пошти, створення звіту або укладення контракту. Таким чином, Ви можете легко відстежити повну історію комунікацій по кожному клієнту, включаючи реалізовані завдання, і ті, які мають бути реалізовані. Ефективне управління робочим процесом можна побудувати за рахунок функціональності, яка дозволяє автоматично створювати «Діяльності», як результат завершення попередніх «Діяльність» Наприклад, «Діяльність» -відправлений рахунок клієнта може згенерувати через 3 дня нову «Діяльність» — «Перевірити наявність оплати від клієнта».

Листи та меседжі

CRM дозволяє створювати стандартні листи, які можуть бути відправлені окремій людині або вибірці клієнтів. Кожен лист має вступне вітання (Шановний пане / Шановна пані, Дорогий Сергій і т.п.) і заголовок. Крім того, Ви можете створити параграфи стандартного тексту, і ввести їх в будь-який стандартний лист. Ви побачите список одержувачів перед відправкою, щоб зробити необхідні коректування або змінити критерії відбору. Також, є можливість відправки листів за вибіркою електронних адрес відповідно до класифікаціями: Клієнти / Постачальники / Потенційні партнери.

SaaS

Вартість


Вартість складається з декількох части.

ВАРТІСТЬ ЛІЦЕНЗІЙ


Standard ERP Сервер (Включає: 1 компанію – Багатокористувацька, без консолідації ; модулі Фінанси, Розрахунки з постачальниками, Розрахунки з покупцями, Комерційні пропозиції, Замовлення постачальникам, Каса, Логістика, Система; Сервер; Технічні параметри; Бізнес комунікатор з Skype. GUI: Windows, Mac, Linux.) CRM

КІЛЬКІСТЬ КОРИСТУВАЧІВ


Можуть бути іменні користувачі та конкурентні. Також, можливо придбання корістувачів однієї функції

ВАРТІСТЬ ВПРОВАДЖЕННЯ


Установка
Налаштування
Внесення данних
Тестування
Навчання


Детальніше

+38093 952 92 00


Замовити презентацію та розрахунок вартості