Сервіс та ремонт

Сервіс та ремонт


Дане рішення призначене для використання в компаніях, які надають послуги з ремонту та діагностики




Відео огляд Демо версія
Welcome

Що дозволяє дане рішення?


Установка даного програмного забезпечення заощаджує ваші ресурси і підвищує стандарти якості обслуговування ваших клієнтів!

...
Робота з клієнтами

Приймати і обробляти замовлення від клієнтів. Здійснювати гарантійний або оплачувальний ремонт

Можливість друку

Друкувати фіскальні і не фіскальні чеки по виконаним роботам

Розподіл та організація роботи

Розподіляти роботу між майстрами сервісного відділу. Реалізовувати логічний поділ сервісних підрозділів зі збереженням цілісності системи компанії.

Інтерактивний CRM

Сповіщати клієнтів про стан ремонту за допомогою SMS-повідомлень. Зберігати історію роботи з клієнтом для реалізації різних програм лояльності

Фінансове управління

Швидко і легко проводити фінансові операції по виконаним послугам.

Історія якості

Вести контроль виконання обумовлених термінів по ремонту. Вести повну історію по ремонту кожного обладнання

Контроль витрат

Фіксувати всі витрати, що стосуються безпосередньо тієї чи іншої послуги

KPI

Оцінювати ефективність роботи кожного співробітника за кількістю оброблених замовлень і отриманими результатами

Синхронізація

Здійснювати інтеграцію з цифровою АТС и IP- телефонією Синхронізувати дані зі сторонніми IT-системами

welcome

Ви керуєти сервісним центром?


Ми пропонуємо готове інтегроване рішення «Сервіс та ремонт», яке має усі необхідні інструменти для управління процесом швидко і легко

...

Замовлення на обслуговування

Документ замовлення на обслуговування містить повну інформацію про обладнання, переданого для ремонту — серійний номер, стан, наявність комплектації і дефекти Иформацию про клієнта — його контактні дані, скарги Реалізована функція sms оповіщення про стан ремонту Кнопка «Дзвінок» дозволяє робити виклик клієнту відразу ж з документа через цифрову АТС або IP- телефонію При оформленні «Замовлення на обслуговування» видно історію ремонту даного обладнання (в поле «SN Зарегестр» вказані раніше здійснювані ремонти), що дозволяє своєчасно проаналізувати і прийняти правильне рішення для виконання послуги. Поле «Постійний Клієнт» містить інформацію про кількість звернень клієнта для виконання ремонту обладнання, що служить основою для реалізації різних програм лояльності Також є можливість вказувати виробника устаткування і наявність гарантійного талона, як підстави, провести ремонт без оплати Швидка оплата послуг проводиться з самого документа, за допомогою КНОК «Швидка оплата» дана функція взаємозалежна з фінансовими документами




Менеджер замовлень

Після створення «Замовлення на обслуговування» на робочому столі у вікні «Менеджер завдань» автоматично з’являються нові завдання, які видно всім майстрам сервісного відділу. Всі замовлення на ремонт відображаються в реєстрі «Замовлення на обслуговування» Кожен майстер може працювати зі своїм списком ремонтів, які є відкритими і змінюють свої статуси в міру здійснення ремонту — «в очікуванні», «на діагностиці», «Діагностика закінчена», «очікуються запасні частини»

...



...

Таблиця робіт

Замовлення йде з особистого списку майстра, коли він закінчений і майстер привласнює документу статус — ремонт виконано. У списку документів «Замовлення на обслуговування» при використанні фільтра для перегляду замовлень в роботі, замовлень ще не прийнятих в роботу і прострочених замовлень по ремонту, керівники сервісного відділу проводять постійний моніторинг діяльності, контроль і аналіз виконання послуг. Виконані послуги, а також запасні частини, які були використані під час проведення ремонту фіксуються в документі «Таблиця робіт» Дані документ інтегрований з модулем Склад, що дозволяє автоматично оновлювати склад під час використання в ремонті запасних частин і формувати витрати з обліку. Використання в своїй роботі модуль Сервіс дозволить якісно організувати процес виконання послуги. Забезпечить повну прозорість виконання ремонту і хорошу функціональність при роботі з клієнтами

SaaS

Вартість


Вартість складається з декількох частин.

ВАРТІСТЬ ЛІЦЕНЗІЙ


Standard ERP Сервер (Включає: 1 компанію – Багатокористувацька, без консолідації ; модулі Фінанси, Розрахунки з постачальниками, Розрахунки з покупцями, Комерційні пропозиції, Замовлення постачальникам, Каса, Логістика, Система; Сервер; Технічні параметри; Бізнес комунікатор з Skype. GUI: Windows, Mac, Linux.) Ціноутворення. CRM (Включає календар та планування задач). Багатокористувацький WAN. Обслуговування та ремонт

Кількість користувачів


Можуть бути іменні користувачі та конкурентні. Також, можливо придбання корістувачів однієї функції

Вартість впровадження


Установка
Налаштування
Внесення данних
Тестування
Навчання


Детальніше

+38093 952 92 00


Замовити презентацію системи та розрахунок вартості рішення